ikizannesi2985 Pinkyellow aa ne güzel düşmüş öyle maşallah🧿peki gebelik şekeri riskin devam ediyor mu canım? Yani düştü diye kurtulmuş oluyor musun? İnşallah benimki de düşer yaa
Pinkyellow ikizannesi2985 tabi kuzum yani ben doktora sordum eskisi gibi çikolata tatlı yiyebilirmiyim artık diye haftada 1 yiyebilirsin dedi eğer dikkat etmezsen yine yükselir diyet uyguladigin için böle başarılı oldu sonuç dedi bende okadr çok tatlı şeyler aseriyorumki, sabretmesi aşırı zor geliyor bana. dün kahvaltıda küçük dilim ekmeğe çikolata sürüp yedim bu haftaki hakkımı öle kullandım 🙈🙈
ikizannesi2985 Pinkyellow anladım canım. Şimdi doktordan geliyorum. Diyetisyene yönlendirdi dahiliye. Diyet listesi verdi o da. Harfiyen uyucam inşallah etkili olur bende de
RabiaMG ikizannesi2985 bebegin seker hastasi olarak dogmasindan Allah korusun anne karninda kalp durmasina kadar gidiyormus canim. Ben o yuzden baya dikkat etmeye calisiyorum. En azindan sekerimiz oldugunu bilip ona gore besleniyoruz 😊
ikizannesi2985 RabiaMG aynen canım kesinlikle öyle. Ben doktorla konuştum, bebek ölümü olmuyormuş. Eğer ki gebelikten önce şeker varsa o sebep olabiliyormuş. Gebelikteki şeker bebeğin kilolu olmasına ve doğduktan sonta şeker problemi olmasına sebep oluyormuş. İnşallah hiç öyle kötü şeyler olmaz
Aada Nezosikra ben açlık tokluğuma baktırdım o yüksek çıktı ne yazık ki. Doktorum şeker yüklemesi önerdi
RabiaMG Aada ilk 50 yapildi yuksek cikinca 100 gram yapildi oda yuksek cikti endokrin ve diyetisyene gonderdi doktorum.
Silay35 RabiaMG 50’likte kaç çıkmıştı acaba ben de az önce öğrendim 50’de 151 çıktı yarın 100’lük yapılacak
Bebeginannesi Benim ki düşük cıktı kızlar yükleme yapıldıktan sonra bile yükselme olmamış başına gelen var mı
symscn ikizannesi2985 beyaz ekmek ve beyaz un katkılı her şey, pirinç, havuç, bezelye, patates, tatlı olan her şey bal ve reçel de dahil, meyvelerden karpuz, kavun, incir, kuru kayısı, kuru incir, kuru üzüm yemiyorum😊
RabiaMG ikizannesi2985 benim doktorum bebekte 38.hafta ani kalp durmasina sebep olabiliyor demisti canim. 30dan sonra cok dikkat etmek gerekli demisti. Ama sekeri bilmeden beslenip sekeri cok yukseltmekten oluyordur belkide onlar. İnsallah canim 🤲🏻 Saglikla kavusuruz İnsallah bebeklerimize 🤲🏻🥰
RabiaMG sinber kac cikmsiti sekerin. Diyetisyene yonlendirmediler mi yani hazir liste verdi diyetisyen bana ama skinti olmasin sonra.