Detaylı da gelişim geriliği çıkıp sonra düzelen var mı arkadaşlar beyni kalbi her şeyi normal dedi sade 4 hafta gelişim geriliği var ,plesanta da sknti olabilir dedi, birde kilolu olduğum için tam göremedignu fln söyledi lütfen hayırlı yorumlarınızı bekliyorum 🥺🥺🌺