Deniz-deniz Merabalar bi sorum olucak anne karninda bebeğin gelişmemesi kalp atışinin olmamasi neden olur bi defa yaşadim yine hamileyim korkuyorum bidsha yasarim diye 😞
Momby Deniz-deniz Kan pıhtılaşması yüzünden bebeğe sağlıklı kan akışı gitmediği için gelişemiyor olabilir, doktorunuzdan pıhtılaşma için test isteyin
Hifask44 Deniz-deniz geçmişi bugüne taşırsan bugünü yaşayamazsın aynı şeyleri bende yaşadım ama kafana takma aklına getirmemeye çalış Allah’ın izniyle birşey olmaz dua et rabbine sığın ilk çocuk olduğu için doktorlar pek neden olduğunu araştırmaz
cgelmas Deniz-deniz benim de ilk gebeliğim gelişmedi. Şu an 13,5 haftalık💙 aklıma getirmemeye çalışıyorum inşallah kucağımıza alırız🥰
Selinbam Deniz-deniz youtube dan kağan kocatepe yi izle her konuda videosu var insanın içini rahatlatıyo
Hifask44 Deniz-deniz benim de çok şükür yaşayan bir çocuğum insan başına gelmez diyor ama oluyor işte çok şükür şuan tekrar hamileyim 15 haftalık olduk bile olacak olan ne yaparsak yapalım yine oluyor rabbim olanlara ve olacaklara can sağlığı versin
Hifask44 Deniz-deniz sadece kan pıhtılaşması demek yanlış olabilir bana mesela bazı çocuklar da sağlık problemi varsa kendini yok edebiliyor dedi eğer erken olursa düşük sebebi budur kromozom bozukluğu varsa yani rabbim aslında bize en hayırlısını nasip ediyor
Selinbam Deniz-deniz eğer embriyoda genetik sorun yapısınfa bozukluk varsa vücut onun gelişimini durduruyor ki yeni gebeliğe bi an önce başlansın
Hifask44 Deniz-deniz o zaman içini ferah tut dediğim gibi geçmişi hatırlamamaya çalış önünü bak derim
Hifask44 Deniz-deniz canm onu hamile kalmadan önce yaptırman gerekiyordu doktorunla görüş zaten uygun görürse sana kan sulandırıcı ilaç yazabilir ben şuan kullanıyorum ama ben ilk hamileliğimde zehirlenme yaşadığım için verdi
MinnakLiva Genelde kandan oluyor, iyi beslenebilmesi için sırt üstü de çok yatmayın, alkol sigara kullanmakta çok önemli bir faktör..