ecembugra53 HasretSoner canım bebeğin genetikle Alakası var ya anne de Ya baba dan genetik alır kilo boy o sekılde beliriyor
HasretSoner ecembugra53 evet babası iri olduğu için o da öyle 😊 bana benzeseydi ufak tefek bişey olurdu. Hayatım boyunca 45 kiloydum hep 😊
ecembugra53 HasretSoner 😊🤰 Evt canım bende 51 kiloyum normalde minyon bi bayanım 😊 benim de bebeğim babaya cekmiş yapılı 😊🧿
Sinemcetin20 Gurbi55 kuvezde kaldi 1hafta benmde iç dikislermde incelme başlamış sezerynda doktrum görmüş suanda iyiz 3cu olcam oyuzden aynı durumu yasarmiyim diye korkuyorum 35bekliyorum