1Vera_ Gokozge 35+4te 2500 48cm Di. Yarın tekrar kontrolüm var 36+4 olacağım ama doktorum bu hafta ölçüm yapmayacağım dedi.
gokcecan Gokozge 34.haftada 2700dü. Yarın 36.hafta kontrolüm var veee çatı muayenem var 😅😅 korkuyorum. 2gündür de değişik bi batma ağrı olmaya başladı acaba açıklık mı var yoksa kanala mı girdi bebek aklımda deli sorular. :(
Ayazmm-123 Gokozge Bana da normal dedi ama aklıma takıldı yine de 22 Eylül için günümüzü aldık bu arada 2. Sezeryan 😊
Sahraze 35+2 🙏 7 Eylül’de muayenem var kilosu ve boyunu henüz bilmiyorum ama çatı muayenesi yapıcak doktorum doğumu belirlemek için bakalım ne dicek çok merak ediyorum 🤗
Superisiiiii 2800 olması ve doktorun bana az ye demes zaten 10 kilo almışım 3ü çocuk nerdeyse ki ben çok düzenli beslenirken bebeğin kilo alması 🐣 zayıf olsa dert şişman olsa dert anlamadım nasıl engellicem kilosunu
Bircanaydin 34+6 gittim 2400 dü doktorum iyi dedi haftasiyla uyumlu dedi gecen hafta gittigimde biraz zayıf oldugunu ve vitzmin ve et yememi tavsiye etti bende bu hafta pekmez muz kaşar ve et nesguike agirlik verdimve bol meyve maşallah toparladi kendini
HasretSoner 34+4 günlüğüz,kilosu 3160, boyu 50 cm. Nasıl doğacak bu çocuk 😰 Ben de minyon tipli bir insanım babasına benzedi herhalde 😊
ecembugra53 HasretSoner canım bebeğin genetikle Alakası var ya anne de Ya baba dan genetik alır kilo boy o sekılde beliriyor
TugbaYavuz- 32 bitmek üzere benim 33 e gircem doktor 1900 dedi sorun yok sağlıklı dedi nasıl beslenmeliyim kizlar
Gokozge TugbaYavuz- protein ağırlıklı beslenin . Yumurta peynir ceviz tavuk süt balık pekmez bunlaf hep kilo aldırır
Eliff_67 34 +2 de gittim 2700 gram Dı kızım şimdi 36 haftaya girdım cuma gunu görmeye gidicm yıne melegım ı😍👶🏻