Ayperi86 ben aldım ilk zamanlar kullandım şimdi öyle süs gibi duruyor açıkçası ama koku hiç yoktu sanırım bebeğin ilk zamanlar kakası kokmuyor zaten 🤣 şimdi yine kullanayım bari verdiğim paraya değsin ama e bebekte hep aynı fiyat sanırım bende 80 90 civarı bişey di aldığımda aylar önce aldım 3,5ay oldu doğum yapalı en az Doğumdan 2 3 ay önce aldım desem yine bi 6ayı var aldığımın fiyat aralığı hep 90 100 civarı galiba 🤷♀️
❌Ama kapağın altındaki kilidi mutlaka kapatmalısınız ve yedek poşetleri epey pahalı astarı yüzünden pahalıya geliyor sanki 😉