Ayperi86 canım indirime girmedi ki fiyatı zaten bayadır 90 tl 🙄 ben aldım daha yeni, youtubeda falan birçok annenin tavsiyesiydi. Baya güzel bir ürün bence, koku olayına engel olmasa bile bebeğin bezlerini tek bir yerde toplama açısından çok kullanışlı olacak çünkü kirli bebek bezini normal çöp kovamıza atmak istemedim ben, her seferinde ayrı bi poşete sar at orda koku yapsın falan sıkıntılı iş.. ama koku olayını da minimuma indireceğini düşünüyorum. Güzel bi mekanizması var çünkü tavsiye ederim