Billur kanamam felan yok. 13 haftalikken rahmin kasildigini öğrendik simdi oldu düşük tehlikem. Sadece seyehat degil.herseye koydu yasak. Ki ben o hafta ogrenmeseydim yapacak şeylerim vardı ogrenince direk yatıs. Kontrolleri aksatmamamk lazim sık gitmek lazim. Ki ben pandemiden dolayi ayda bir giderim diyordum ama gidilmesi gerekiyormus 2 haftada bir. Troitimde cok düşük çıktı son gittigimde hemen hapa başladık. Belki 2 hafta once erken farkedilirdi.ama ne zaman oldugunu bilmiyoruz.