Mrymmm__ 22+3 haftalik hamileyim karin agrilarim coktu bugun doktora gittim normalde 255 olmasi gerekken 2.8 mm mis progestan verdi 100 mg gunde iki kere agizdan al kullan bir ay sonra gel dedi ama cok korkulacak birsey varmis gibi davranamdi doktor. ebe kuzenim var onunla konustum oda cok dikkat etmen lazim bol bol yatman lazim dedi korkuyorum ya bebegime birsey olacak diye birde karin agrim gecmiyor bol bol dua edelim insAllah birbirlerimize Rabbim bebeklerimizi kucagimiza sag salim almayi nasip etsin