Mrymmm__ gerçekten tekrardan geçmiş olsun. Gerçekten şuan çok şaşkınım. Ya dün doktor kontrolüm vardı, 15 haftalığım. Bebek ilerden gidiyor biraz. Minyon tipim var. Doktor bebek böyle giderse biraz erken doğum riskin olabilir dedi. Şuan rahim boyu 29 mm civarında bişi. Gövden kısa dedi, erken doğum olabilir dedi. Bende o yüzden sordum size? Acaba bende de mi böyle olur diye