yasen1 ben 3 aydir diyet yapiyorum sekerom ciktigi icin. 2,5 kilo almstim onlarida verdim. Korkulcak bisey yok canim ben kilo vermeme ragmen bebegimin gelisimi iyi. Biz sekerli,yagli yemedigimiz icin kilo veriyoruz. Doktorum vucudun seker kullanmadigin icin yaglarini yakiyor demisti. 😊 37+1im bebegim buyudugu icin anca 1,5 kilo almisim. 60la hamile kaldim 61,5 kiloyum suan bebegimin gelisimi cok sukur iyi tam tersi saglikli besleniyoruz 😊