Merhaba, bende de 50 mg yüklemeyle şeker yüksek çıktı(177). Dahiliye şeker ölçüm cihazı yazıp diyetisyene yönlendirdi😬 o da bi liste verdi listeye uymama rağmen ve sürekli aç gezmeme rağmen🙄 sabahları açlık 102 filan çıkıyordu tokluk da 160ı geçiyordu😬 bu böyle olmaz deyip biraz araştırma yaptım💃 Kiminle karşılaştım dersiniz? Canan Karatay😂 ekmeği tamamen bıraktım buğday ekmeği filan hikaye hepsi şekeri yükseltiyor mercimek ekmeği tarifi var onu yapıyorum kahvaltıda onu yiyorum. gün içinde de öyle yok iki ceviz altı badem üç kaşık pilav filan yapmıyorum nişasta içeren hiçbir besin yok beslenmemde(Pirinç, makarna, ekmek) ve şekerim gayet normal tokluk 122 filan çıkmaya başladı sabahları açlık da çok şükür 90ın altına düştü. Tabi akşamları yarım saat yürüyüş yapıyorum yemekten sonra, açlık şekerini bu da etkiliyor. Hareketsiz kalmak bu süreçte en kötü faktörlerden biri. Sağlıklı günler 💋