mervoss Bir şey diyim mi,siz gerçekten insanlıktan anlamazsınız.Eğer gerçekten hala savunuyorsanız kibiriniz,öfkeniz annelik hislerinizin önüne geçmiş demektir.Siz umrumda değilsiniz ama benim için her bebek,her çocuk çok değerli,kıymetlidir.Annelik içgüdüsü olan her kadın tüm yavruların iyiliğini kendi evladı gibi ister,siz buna burun sokmak diyorsunuz ama ben merhamet,duyarlılık diyorum.
Çakma mesleğinizin ardına sığınıp insanlara yalan yanlış bilgilendirme yapmanızı gördüğümde de kayıtsız kalamam.İyi geceler👋🏻