mervoss ben onu linçlenmek için değil çok kafasına takmasın diye dedim 😃 ama şimdi ayar oldum linçlenmek pahasına diyorum😂 hiç mi ayağına taş deymiycek ne var pişik olursa, diyelim oldu onu da dünyanın sonu olarak görsün 😃 hem sakınan göze çöp batar 😃 ha ben daha önce yazdıklarımda da önlemini almasın gibi bişey kastettiğimi sanmıyorum sen yazdıklarıma direk atlamadan önce anlamak için aklını kullan sonra pişik kremi için de aklını kullanırsın 😉 (bana gece gece açtırdın ağzımı yumdurdun gözümü 😂)