DenizKokusu Bebekbal Bende icilmemesi taraftariyim zaten ama siz de sürekli aynı şeyleri yazmışsınız. Anladık arastiriyosunuz anket yapiyosunuz falan filan :) birakabilseler zaten birakicaklar.
Deletedmom424 yasen1 sizi tebrik ederim❤️ Hiç sigara kullanmadığım için zorluğunu bilemiyorum ama kararınız bence çok doğru.
Havacianne Bebekbal öğretmen olduğunu güzel bir dille söylemiş sizin ben piskoloğum demeniz gibi yapmamış en azından 🤭 herkes karşı ama biraz daha sakince tavsiyeler verebilirsiniz
Zlyha58 Bende öğrendiğim gün bıraktım ama nefsim bazen çok zorluyor aradaocen birinden bir duman çekiyorum için içimi yiyor sonra 🙁