DenizKokusu bence yazılanları okuyup anladıktan sonra cevap yazın,herşeyi sigaraya bağlamadım bütün hastalıklar o yüzden olur gbi bir ibarede kullanmadım,başkasının yazdıklarıyla karıştırdınız sanırım.annem ebe emekli şu an ama sayısız doğuma girmiş,3800 kg gününde doğan bir bebeğin günlerce küvezde kalması annesinin iradesizliğidir der hep.gelmişsin kaynım böyle annem böyle kendi etrafınızda gördüğünüz üç kişiden örnek veriyorsunuz bana,yapmayın allah aşkına,paketinin üzerinde bile sigara öldürür yazıyor küçücük bebeğe neler yapabilir.