zepbjk Elfynsmr aa söylemesi gerekirdi yani normal değerin çok altında ben hamile değilken bile 68 olmasına düşük 50lerde olsa hipoglisemi demişlerdi ama bi tekrar ölçtür 8 saat açlığın üzerine bakalım