Funda007 Kizlar bugün saglık ocagında aclık kan verdim glukoz hafif düşük cikti 74 olması gerekirken 67 cıktı sizce nedir bu
Babyy1S Funda007 bnmki de dusuk cikti bir sey demedi yüksek olmasından iyidir yani dusuk olmasi onemli degil yani hatta bir kere saglik ocagi baktı hic mi tatli yemiyorsun demisti 😁
Elfynsmr Funda007 benğmde 54 çıktı açlık şekerim bi sorun olurmu acaba ya doktor kontrolüme daha 2 hafta var🤔
bebegim_28 Funda007 benimde öyle 3 5 düşük çıktı doktor çok iyi dedi hatta yüksek değil dedi geçen hafta
Ronyaseda Elfynsmr Vardır tabi ki ben şeker yüklemesi de yatırmıştım sekerim yoktu açlık testinde de çıkmadı şükür
Ronyaseda Elfynsmr Canım ben yaptırdığım gün çok zorlandım perişan oldum. Ama herkes aynı değil tabi ki♥️ Yatırmayıp sonra sorun yaşayanlar da var o yüzden yaptırmak en iyisi
zepbjk Funda007 benimde düşük hamilelikten önce de düşüktü zaten. Uzun süre aç kalma açlığa dayanma süremiz kısa yani 😃 atıştırmalık bişeyler olsun yanında hep kan şekeri düştüğünde iyi şeyler olmuyo bende 😃
Elfynsmr zepbjk halbuki sonucumu da göndermiştim hiç bişey söylemedi gitmeden bida yaptırcam kan testi bakalım o zaman nasıl çıkcak
zepbjk Elfynsmr aa söylemesi gerekirdi yani normal değerin çok altında ben hamile değilken bile 68 olmasına düşük 50lerde olsa hipoglisemi demişlerdi ama bi tekrar ölçtür 8 saat açlığın üzerine bakalım