Ben zübeyde hanıma gidiyorum. İnsanların abarttığı kadar değil bence gayet memnunum. Sonuçta bir devlet hastanesi ve insanların beklentileri çok yüksek diye düşünüyorum. Hemen randevu alabiliyorum. Sıra hiç beklemiyorum diyebilirim. Genelde hep iyi doktorlara denk geldim. Gayet güzel ilgilendiler. Doğumuma da çok az kaldı bakalım nasıl olacak memnun kalacak mıyım 😊