Canmbenm etlikteki hastane degil mi? gatanın karşısı. ben aciline gittim 2 hafta önce cumartesi günüydü sosyal mesafe harikaydı sıra beklemedim nerdeyse. İçeriye tek tek giriliyor. hekim cok iyi cok anlayıslıydı agrı nedsniyle korkarak gittim rahatlattı. içeriye refakatci almıyorlar hatta cantamı bile alamadılar hijyen acısından aciline bayıldım. Tahlil verdim eve gidip geldim geldigimde hekim degişmişti yinede iyiydi. Oraya gitmeden önce birkaç kez 19 mayıs hastanesinde muayene oldum rezaletti resmen sanki yardım dagıtılıyor okadar kalabalıktı. Daracık alanda toplam 2 tane doktor var, 20 gebe bekliyor dipdibe ve ayakta. Simdi cigdem güler muayenehanesine gidiyorum ancak acil bir durum için öneririm mutlaka