Eylul9235 Merhaba herkese. Bugün çatı muayenesi oldum ilk kez. 37+2 yim. Bebeğim hala kanalda değil ama baş geliş pozisyonunda. Ben herhangi bir sancı vs hissetmiyorum. Ama 1cm açıklıkla doğumum yakın mıdır ?
Tstnptt Eylul9235 2 cm açıklığım vardı 2 gün sonra doğum yaptım cnm ama nst da benm hissetmediğim doğum sancılarım çıkmıştı
Papatyali Eylul9235 ben 2 yıl önce 38inci haftamda ilk çatı muayenemi olmuştum 5cm açıklık var suniyle doğumunu yaptıralım demişti dr korkup istememiştim 5cm açıklıkla 2 gün sonra kendi sancımla doğum yapmıştım 🤷🏼♀️Darısı da sizlere olsun bol bol hareket edin
Eylul9235 Hsjsjj güzel doğumunuz olsun inşallah. Bende merak ediyorum acaba bu süreç nasıl ilerleyecek ☺️
Tstnptt Eylul9235 hiç belli olmaz cnm yürüyüş yap merdiven in çık hayırla sağlıkla al kucağına inşallah
Eylul9235 Silactk hadi ya iki hafta da çokmuş. 🤦🏻♀️ Peki siz herhangi destekleyecek şeyler yapıyor musunuz ? Ve bebeğiniz kanalda mı
Merveardabayram Hurma ye bide tarçınlı su duymuştum 🙏🏻 hayırlı doğumlar inşallah 🧚♀️ bebişin kız mı erkek mi
Merveardabayram Eylul9235 ayyy bende kız bebiş bekliyorum kasıklarımda ağrı var 36+4 teyim kasılmalarımda oluyo 🤷♀️ özellikle hurma yiyince günlük iki hurma yiyorum birde sıcağa yakın duş al ben yarım saatt duş alıyorum biraz belime birazda karnıma sanırım sancıları tetikliyor 😁
Eylul9235 Merveardabayram sıcak duş hergün alıyormusun. Ben sıcaktan soğuk duşa giriyorum sıcak duş alsam iyice kafayı yerim heralde 🤦🏻♀️