Nuriiiiii ben daha kullanmadım canım zaten ben biberonu ilk zamanlar kullanmayı düşünmüyorum mama versem bile eds emzirme yöntemi diye bişey var o şekilde emzirerek vericem biberon olarak mamajoo alacaktım zaten fiyatı indirimde olunca şimdiden aldım 6 aya kadar falan kullanmayı düşünmüyorum belki gece sadece mama verirsem biberonla veririm sonrada emziğini değiştiririm dedim