Sermec27 sen de öyle canım benim. Burda hikayeni ilk okuduğumda eşimle birlikte oturup hüngür hüngür ağlamıştık. Bilmiyorum belki yüz yüze gelmedik hiç tanımadık birbirimizi ama yüreğinin temizliği o kadar belli ki o kadar derin hissettiriyorsun ki. Her zaman yanındayız her anlamda♥️ Meleğin de öyle o hep seninle ♥️