Merhaba kızlar dogurmak istyrm diye diye doguruyorum sonunda nasipse inşallah bugün kontrolum vardı bebegimin hareketleri azdı doktrora söyledim doktorda riske atmayalım zaten 9 gnm kalmıstı bu gece yatıs verdi sabaha dogurursun dedi 2 cm acılmam varmıs hayırlısyla dogum yapayım inşallah rabbim isteyen herkese hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin inşallah dua edermsnz banada hayırlısyla dogum yapıp saglıkla sıhatle yavrumla hastaneden evimize gidelim. Dua eder dua beklerim canım serayım senide unutmadım bilegime ismini yazacagım insanlardan biride sensin rabbim yüzünü güldürsün tez zamanda saglıklı sıhatli evlat nasip etsin ne istiyosan rabbbim hayırlısını fazlasıyla nasip etsin inşallah ❤️🤲🙏 @Sermec27