Papatya0605 Kızlar gebelikte kabızlığa ne iyi gelir çok çekiyorum diyebilirim bilgisi olan yazsa lütfen🙏🏻
Serrax Papatya0605 valla ben annemlerdeyken yemeklerin yanında salata yapar yerdik hiç kabız olmazdım. Kendi evime geldim üşendiğimden salatayı da kestim inanılmaz kabızlık başladı. Sulu ve posalı şeyler bağırsağı çalıştırıyor. Sebze ve bol su
Nzehra4654 Papatya0605 memleketten gelen kuru meyveler şayet marketten kayısı da alabilirsin pekmezle suyla kaynatıp komposto yaptım ve blenderdan geçirdim bi sabah bi akşam buz atıp mis gibi içiyorum hem kabızlığı çözdü hem vitamin deposu hem bu sıcaklarda hararetimi alıyor
Huri54 Papatya0605 zeytinyağlı yemekler ve kayısı ancak gebelikte kayısı uygun mu bilmiyorum ben de yeni gebeyim bana kayısı iyi geldi hamile olmadan önce çok yerdim su içiyorum bol zeytinyağlı yemekler yiyorum
Destina16 Bol.bol.su için. Sulu yemekler ve lifli yemekler yiyin et tüketin kırmızı et ama.onemlisi.su sıvı tüketin sürekli
Miniginannesiiii1111 Papatya0605 ah ben çok çektim ondan cooook ağladım ilk zamanlar gün kurusu kayısı Varya onu sabah ılık suya kat kahvaltını hazırlayana kadar dursun sonra aç karnina iç onu o iyi geliyor
26_26_26ggg Papatya0605 ben de kabızlık çekiyorjm doktor şurup verdi bu yüzden . Ayriyetten erik kaynattım içiyorum ara ara ama mutlaka şurup içiyorum
Cansucasalin Canım bu kabızlık yüzünden ağlaya ağlaya hastaneye gittiğimi hatırlıyorum 😥 doktorum bana lavman verdi bir kere yaptım , sonrasında bol bol su sıvı yiyecek içecekler ve bol bol kayısı yedim az da olsa iyi geldi Rabbım şifa versin..
Papatya0605 Cansucasalin bende dün kayısı aldırdım canım eşime bakalım şuan bickaç gine gçre daha iyiyim ama ben gebelikten öncede bağırsak sorunu yaşardım yani yavaş baiırsaklarım o yüzden kötü oluyorum bazen :(
EsraUmt Papatya0605 bol su iç ve yürü akşamları.Besin olarak da bamya semizotu incir lifli gıdalar yulaf kuru erik peymanın var çok güzel ekşili kayısı. Arada meyvalı yoğurt niyetine aktivia yiyebilirsin değiştire değiştire tüket bağırsaklar alışıp tmbellik yapmasın
Mirammm Papatya0605 hamile kalmadan önce posalı yiyecekler kabızlık sorunumu gideriyodu fakat hamilelikte 7. Ayda çok fazla kabızlık yaşıyorum doktorum duphalac diye bir şurup verdi sıkıntı yaşadığımda içince rahatlıyorum doktoruna yazdır istersen