teletabi Ebruaybars ben o yönden şanslıydım biraz fazla kilo almamıştım ama sancılar vurmaya başlayınca zorluyor yürümekte🤦🏼♂️
Kubraaa1 Kizlar 35 haftalik hamileyim haftaya randevum var sehir hastanesne yaparmi doktor cati muayenesi ben korkuyorum ya
Mms06 damlaipek0920 açılma sanciya göre oluyor galiba canım bilmiyorum da tam muayenede söylüyor doktor varsa ben hiç sancı hissetmedim nişan gelmedi 2 cm açılmış