Mms06 Ebruaybars hiç hissetmedim canım hiç belirtim yoktu hatta ben hiç sancım yok açılmam olmaz diyordum
teletabi Mms06 evet canım 😂 çök kalk yap yürü faydası oluyor ben son gün 6 saat yürüdüm 6 cm oldu yatışım yapıldı
Pumpkinsugar teletabi nefesin nası dayandı😀benim 1 saat maksimum sonra koşu turundan gelmiş gibi nefes nefese kalıyorum 😅
teletabi Pumpkinsugar valla nefes egzersizi yaptım devamlı yürükende çök kalk yaparkende. O an heycandan yorulmuyosun bile inan 😂çok keyifli bir doğum geçirdim şuan 10 günlük olduk bile sadece dikişlerimde problem yaşadım oda düzelmeye başladı çok şükür inşallah sağ salim sende alırsın kucağına canım 🥰
Nilaykirikbas5516 Mms06 bisey olmaz takma kafana doğduktan sonra beslersin bol bol çok bebekler var öyle
fosforlukalem Mms06 ben sancı ve 3 cm açıklıkla hastaneye gittim. 6 saat sonra doğum yaptım. Önemli olan açıklıktan çok sancı olması
Tubii_ Bana da doktor 35. Haftada 2 cm açıklık var,rahim ağzı da yumuşamış erken gelebilir hazır olun dedi.37+5 olduk hala beklemedeyiz.böyle her an gelebilir diye beklemek de çok zormuş.🙈🙈🙈