Abartılmadıgı sürece sakınca yok bence.Bizim birda (urfa) yapilan koftelerde zaten cok yoguruldugu icin eti isinde pismis gibi oluyor.hem sindirim sistemine de faydasi var.Cok takilmayin nenelerimiz annelerimiz forumlardan mi bakip yiyorlardi 😄 ayrica hepimiz saglikliyiz cok sukur.Ama sakin disardan yemeyin onlar cok cok zararli. 😘