KadirMerveAknc Esrazoan etsiz olursa bi zararı olmaz herhalde sonuçta bulgurdan yapılıyo bende yiyorum valla ara ara ☺
Aliasaff KadirMerveAknc ama o bulgur çiğ doktorum kesinlikle yeme dedi ve enfeksiyon kaptım çiğ köfteden etli zaten üreten YÖK yasak çiğ bulgur zararlı bebeğe benim de canm çok çekiyo adını duyunca bile ama Bebiş için yemek sakıncalı 😔
Mirayinannesi Bende senin gibiyim canim cok canim cekiyor ama benim doktorum cig kofte yemememi soylemisti ama etsiz bulgurla yapilirsa bence bi sikınti olmaz 😊
Esrazoan Etsiz yiyorum kızlar etli de miğdem bulanıyor zaten 🙄 peki cinsiyetle alakası var mı bu durumun arkadaşım kıza hamile oda çok yemiş olablrmi ki acaba 😂
Nurerdgn Esrazoan hic bi alakasi yok canim erkek bebek bekliyorum ama surekli canim aci eksi cig kofte kisir vs gibi seyler cekiyo bazen tatli cekiyo hic ilgisi yok onla bu arada evde kendin yapabiliyosan etsiz çiğ köfte en sagliklisi o ama disardan hazir alinanin icinde çin tuzu varmis ve bebege zararli bi madde benim de canim cok istemesine ragmen sadece 1 kez cok cok az yedim ve bidaha hic yemedim etli olani ise kesinlikle yeme zaten toksoplazma sikintisi olabikirkurt yapabilir hamilelikde bunlar ciddi sıkıntılar aman dikkat...
Ftmacgdm Benimde ilk zamanlar canım fazlaca istiyordu. Oğlum olacak onunla bir ilgisi yok yani ki hep ekşi yiorum hala 😊
Bhrrr Benim de cnm acayip çekiyor 7 aylık hamileyim sadece 2 kere yedim doktor tavsiye etmiyor veeee bu yazıyı gorunce aklima geldi yine canım çekti 🙁
Esrazoan Bhrrr cinsiyetiniz nedir acaba çok merak ediyorum canı çok isteyen arkadaşım vardı kızdı Bebişi
Buseniz Esrazoan içinde çiğ et olmadıkça yiye bilirsin bence bana doktorum cig et tüketme dedi . ☺ Etsiz yiye bilirsin
Bhrrr Esrazoan Cnm bizimkisi gostermedi tam olarak doktor da emin olmamakla birlikte erkek dedi bu ay doktor değişikliği yapicam bakalım ne diyecek 😍
KadirMerveAknc Aliasaff demekki doktordan doktora değişiyor canım benim doktorum bana bi sakıncası olmaz demişti ☺ Ama cok canın cekerse en azından 1-2 parca ye
YaseminAtmaca Esrazoan çok faydalı değil tabiki 😊 ama benimde canım çok çekmişti tadınlıkta olsa yedim iki kere etsiz yapılıyor zaten artık çoğu
Fidashka Kalbimi okumuşsun,akşam bende yedim (etsız) sonra birden acaba zararlımıdır diye tedırgınleştım,ınternette yenmemesı gerektığı yazılmışdı,buradada sormak istıyordum.Cvpları okurum artık))
Sema99 Esrazoan bende yıyorum zararını görmedim arada yiyorum ilk aşerdiğim Şey çigköfeydi sıkıntı olmadı üçüncü gebeliğim bu bnm ben bunda yiyiorum bazen
Aliasaff KadirMerveAknc sende hazımsızlık yapar çiğ bulgur bende yemiştim dayanamayıp 3 hafta kaldı bol bol yiyicem 😂
YamacDemirinAnnesi Hamileliğim boyunca hep yemiştim bir sıkıntımız olmadı sağlıklı doğdu oğluşum çok şükür 🙏🏻 Bir zararı olacağını düşünmüyorum canınız çektikçe yiyin yemezseniz sıkıntı olur zaten 😇