Kubrayilmazkandemir Aysgldurmus her ağrı kötü değil doktorum öyle demişti. Vücut kendini doğuma hazirliyormus bu iyi bir şey demişti. Yeter ki doğum sancısı olmasın dedi. Umarım senin ki de hazırlık ağrısıdır.
Miniginannesiiii1111 Kubrayilmazkandemir benim 40 seyretti 35+3te doktorum normal dedi 36+3tede 38 falan seyretti yani 20 sancı birşey değil bence