Kızlar 30+2 tim. Sabahtan beri bel ağrısı ve kasık ağrım var ama öyle şiddetli değil ilk defa böyle ağrım oldu. Sancı falan değildir demi. Parol ağrı kesici içtim. Öyle kanama akıntı gibi birşey yok. Bebeğimin hareketleri var hareketlerinde sıkıntı yok. Şimdi burayı okuyunca tedirgin oldum.