Dumannn ayseguler01 cok tesekkur ederim😌🤗bilemiyorum kendinden eldivenli olanlar cok az modelde vardi onlarida ben begenmedim ilk zamanlar icin kullanisli olabilir eldiveni cikartamaz en azindan yaramazligiyla☺️😅
61Aysen Dumannn tulumlari kac aylik aldn kalin ortaki buyk duruyo o yuzdn benmde ilk bebegm pekte tecrubeli deilm
Dumannn 61Aysen hepsi 0-3 ve3-6 ortadaki 9-12 kucuk beden olarakta kalin yun tulum oldugu icin onu 9-12 aldim
Domatesimm Dumannn hepsi çok güzel 😍 inşallah giydiği günleri de görmek nasip olsun🌿 triko tuluma kalbimi bıraktım ❤️
Muberranur Dumannn hepsi çok güzeller sağlıkla huzurla giyinsin inşallah 🌸🌸 İstanbul’da olmadığım için sadece imrenerek baktım 🤗
Muberranur Dumannn ah keşke ama pandeminin artmasından dolayı markete bile çıkarmıyor eşim korkusundan 🥺 o yüzden imkansız gibi 😓
Dumannn durununannesii etiket fiyatlari soldan saga 229/120/89 tl di ben 170/100/60 civari aldim diye hatirliyorum hepsi 5 li takim.🤗🤗 En soldaki triko takim oldugu icin fiyati fazlaydi.
Bsraydin Cok zevklisiniz…bayildim hepsine..bn de kisliklar ciksim diye bekledim ama virusten dolayı gitmekten vazgeçeceğim sanirim😑 fiyatlar da cok ii ..aziz bebenin 5 li takimini 60 tl ye almak gayet iyi
Dumannn Eta21 tesekkur ederim🥰🥰 bebeceyizsarayi.com internet adresi. Eger bulamazsiniz bunlarin cogu aziz bebe ve chicco internette de vardir😌