Huri54 Amin canım düşükle ilgili post açanlar olmuş üzüldüm kimsenin başına gelmesin çok zor bir durum ben daha hala çok çok sevinemiyorum olumlu düşünüp sürekli dua ediyorum ama şu kalp atışını bir kez duyamadım ya ondan çok heycanlıyım inşallah bunda hem kese hem bebek hemde kalp atışını duyup sağlıkla kucağıma alabilirim bir an önce 3 ay falan geçmiş olsun istiyorum senin adına çok heycanlandım bak mutlaka paylaş değerini :))