Selinn4 amin kuzum ben 16. Haftama girdiğinde olmuştum , yarın 30 haftalık oluyoruz 🙏 rahim ameliyatı geçmişim var rahim ağzım bebeği itecek kadar güçlü değil, zorunlu sezaryen olacağım. Ama serklaj olup normal doğum yapanlar da var 😊 sağ salim hamilelik geçirneniz dileğiyle. Kendinizi çok kasmayın, ne kadar korkarsanız o kadar kötü oluyor.