Aysgl91 ahaha haklı cocukk kendınce ne yapsın 😂😂 Hakkımızda hayırlısı canımm bakalım ne göreceğiz ne yaşayacagız.
Aklıma geldı sımdı benım bir tanıdık oğlu 3bucuk yasındayken falan ıkıncıyı doğurmuş oda kız olmuş. Sordum kıskanclık vs oldu mu dıye yok dedı benım kızım doğarken abısıne uzaktan kumandalı araba getırdı abisi cok sevdı kardesını falan dedı aaa dedım ilk kez duyuyorum böyle bir yöntem 😃