Aysgl91 Merhaba arkadaşlar, 2. Cocugum olacak. 4 ay oldu fakat kilo almadım karnımda çıkmadı. Bide hareket filan hissetmiyorum bu normal mi. İlk bebeğimde nasıldı hatırlamıyorum
Bir_prensesannesi58 Aysgl91 Canım benimde 2 gebeliğim ve bende ilkini hatıkiyamiyorum ama karnim bunda hemen cıkti 21 haftalık 5 aylık hamileyim bende hissetmiyorum ve niye anlamiyorum Acaba hareketsiz bebek mi yoksa uyuyor mu anlamadim sizin cinsiyet ne acaba
Bir_prensesannesi58 Aysgl91 belki her bebek bir olmuyordur canım korkma saglıkli bir şekilde alirsin insallah kucagina 🤲🤲
Esmaemir17 Aysgl91 Merhaba canım bende senin gibiydim.İlk gebeliğimi hatırlamıyorum 7 yıl araya girince 😁İkinci gebeliğimde bebeğin hareketlerini 5 ay itibari ile hissetmeye başladım 😞Kilo almaya da 5 aydan sonra başladım.Yani her gebelik bir olmuyor normal🙃
Yagmurbegum Aysgl91 ay valla böyle bi post açmayı düşünüyordum vallahi.. ikinci gebelik benimde. İlk kızım oldu kızımda erkenden hissetmeye baslamıştım. Şimdi 17 haftaya giriyorum daha aha da bebek hareki diyebileceğim bi hareket olmadı. Cinsiyeti öğrenemedik henüz göstermedi en son 15 haftada gitmiştim doktora. Endişelenmiyor değilim.
Aysgl91 Bir_prensesannesi58 korkmuyorum ama ilk çocuktan sonra biraz hevessizim doktora filanda gitmiyorum her ay öyle. Diğer anne adaylarına bi sorayım dedim normalmi
Bir_prensesannesi58 Cemreninannesiii dogrudur çünkü bebeğin pozisyonu aktifligi vb etkenler olabiliyor
Aysgl91 Yagmurbegum ben 8 haftalıkken gitmiştim en son 😄😄 istenmeyen bir gebelik yaşadığım için pek hevessizim doktora da gidesim gelmiyor:)
Yagmurbegum Aysgl91 ay deme öyle ya gücenir yavrucuk bende plansız oldu ama seviniyorum yınede bak kızım kasımda iki olacak daha küçük belki de cok zorlanacığım ama olsun sağlık olsun yeter arayıp bulamayan var Rabbım herkeslere nasıp etsin insallah 🥰
DilanDag Aysgl91 21 haftadan sonra hissetmeye başladım ben canım. Eğer dört aylık hamileysen 16/17 haftalarında falan olman lazım hissetmemen normal olabilir. 35+3 teyiz inan beş altı aylık gibi karnım var yapıya göre değişiyor sanırım üzülme sıkma canını umarım kötü birşey yoktur 🙏
DilanDag Aysgl91 21 haftadan sonra hissetmeye başladım ben canım. Eğer dört aylık hamileysen 16/17 haftalarında falan olman lazım hissetmemen normal olabilir. 35+3 teyiz inan beş altı aylık gibi karnım var yapıya göre değişiyor sanırım üzülme sıkma canını umarım kötü birşey yoktur 🙏
Aysgl91 DilanDag teşekkür ederim. Muhtemelen sağlıklıdır ama merak ettim diğer annelerde nasıl. İlk gebelikte de 7. Ayda karnım cıkmıstı
Nurrrrr Aysgl91 Kız korkma öbür bebişini ne zaman hissettiysen o süre zarfında hissediyon ben mesela ilk oğlumu 23.haftamda 2.oğlumuda 21.haftada canım
Aysgl91 Yagmurbegum tabi doğru diyorsun. Benimde 4 yasında oğlum. Sen yine şanslısın bak beraber büyürler onun dilinden anlar kızın. Bizimki küçükleri begenmiyor konuşup oynayamıyorlar diye 😄
Yagmurbegum Aysgl91 ahaha haklı cocukk kendınce ne yapsın 😂😂 Hakkımızda hayırlısı canımm bakalım ne göreceğiz ne yaşayacagız. Aklıma geldı sımdı benım bir tanıdık oğlu 3bucuk yasındayken falan ıkıncıyı doğurmuş oda kız olmuş. Sordum kıskanclık vs oldu mu dıye yok dedı benım kızım doğarken abısıne uzaktan kumandalı araba getırdı abisi cok sevdı kardesını falan dedı aaa dedım ilk kez duyuyorum böyle bir yöntem 😃
Balsevgi Aysgl91 ben 20 li haftalarda hissetmeye başlamıştım tek tük büyüdükçe daha fazla hisseder oldum
Damalakko Aysgl91 şuanda 5 aylığım bende 2 gün hissetmedik hareketlerini ama az önce hareketlendi yorgunsanız hareket etmiyor çok diyorlar bilmiyorum ama bir de göbek şekli vücutla ilgili olabilir genetik yani mesela benimki 16 lıkken belirginleşmişti
Oglakdorukcum Aysgl91 bende hissetmiyorum 20 haftalıgım karnım yeni kendi belli etmeye basladı ama kıyafetlerdr belli olmuyor