Kezban_kum sen iyi hastaneye gelmişsin bence 😃😃 benim en yakın arkadaşım ebe devlet hastanesinde. Neler neler yapıyorlarmış kadınlara bilerek fazla kesiyolarmış doğururken bağıranlara bağırıyolarmış daha neler neler. Benim 2 ablamda devlette doğum yaptı bir tanesi kanuni sultan süleyman hastanesinde yaptı ordada bir tane kadın doğum yaparken bağırdı için kadına vurmuşlar kadında ben burda doğurmam siz bana işkence ediyorsunuz diye bağırıyormuş oda bak sen seni şimdi nasıl doğurtturuyorum diye kadını kesmiş ve karnının üstünde bildiğin deli gibi zıplamışlar çocuğu çıkartmak için onlar öyle yaptıkları için kadında kendini sıktığı için çocuk nefessiz kalmış ve ordan yoğun bakıma. Diğer ablamda taksim ilk yardım hastanesinde doğum yaptı karayollarında o normal doğum yerinde beklerken korkmuş ve sezeryana aldılar onunki iyi oldu çünkü sezeryandı ve ebesi tanıdıktı. Sana öyle yaptılarsa sen çok çok iyi hastaneye denk gelmişsin ama ben sadece bunları değil yakın çevremde çok duydum devlette yapılan işkenceleri. O açıklığa bakarken ki hallerini davranışlarını. Tek bir yer görmüşsün kendi tercihin