Ayten179 bende mersindeyim canım 35. Haftaya kadar Su Hastanesi’ne gittim dilek Özdemir’e, 35ten sonra devlete geçtim (38+2 olduk) devlet şu an iyi bakalım ama pandemiden dolayı vs korkuyorsan insanın olduğu her yerde var korona. Özelde calisanda olur doktorda olur ebede olur aynı şekilde devlette de bu geçerli. İlla hastaneye koronali hasta yatisi vermiyorlar diye özelde de bu risk daha az denilemez. sırf bu sebeptense kararsızlığın, devlete git canım polikilinigin ve acilin kapısından bile gebe dışında kimse alınmıyor. Sadece muayene odasına değil yani.. Ziyaretçi refakatçi konusunda da sikilar zaten. Ama özelde öyle mi? Es girebiliyor muayeneye kaç kere gördüm sırf müşteri kaybetmemek için hastaneye doğum sonrası kaç kişi girebiliyor doktorum sırf reklam için eski gebeleriyle bebeklerle dipdibe maskesiz fotolar çekiyor aç bak instagramina. Devlet öyle değil ama daha sıkı davranıyorlar kimseyi almıyorlar gebe dışında