Deletedmom417 yanina sezeryan olursan eger mutlaka kucuk bi yastik al amelyattan cikinca dogrulamiyosun hemen yastigi kucagina koyup bebegi emzirebilirsin rahatca benim en cok ihtiyacim olandi ilk dogumumda. O pompayi aldin mi bilmiyorum ama onu da koy yanina ben hic pompa alamamistim pismanligimin biri de budur yani