Deletedmom417 yok kuzu hastanedeyim gözetim altındayım yarın sabah taburcu olabilirim, evet normal doğum yaptım çabuk olsun diye suni verdi istemedim kendi sancımla doğurdum dikişim yok çok şükür 😌
Ve yapman gereken tek şey harfiyen doktorunun dediklerini dinlemen lazım bide güçlü bir ıkınma gerek ☺️🤷🏻♀️