Ben bu ay çatlatma iğnesiyle hamile kaldım 10. Gün de negatif çıkmıştı aslında 1.41 di biz öyle düşündük
2 gün sonra eşim idrar testi yapmam için ısrar etti ve çift cizgi çıktı 1 saat sonra tekrar ettim aynıydı ve çok silikti
kan testi vermek istedik beta hcg 39 çıkmıştı ve doktorlar yine kesin bişey söylemedi
bende takip etmek istedim 2şer gün arayla testlerim 120 ve sonrasında 399 çıktı