MYstryy Bende sabahları çok açık kant gibi içiyorum maksimum 2 bardak. Çayın fazlası zararlı evet. İçerisindeki tein maddesinden dolayı. O da kafeinin bir benzeri. Ve bebeğin beyin gelişimini etkiliyormuş. O yüzden önerilmiyor. Bununla ilgili tonla makale var. Yurtdışında da çokça araştırma var. Okuyabilirsiniz, tavsiye ederim 🙏🏻