MYstryy Kızlar canm hep sabah ve aksamlar cay istiyor cok acik.sekilde bir kupa sabah bir kupa.aksam iciyorum. Kahve vs tüketmiyorum. Cayın zararı oluyormu ? Siz ne kadar tuketiyosunuz cayi ?
iremss MYstryy minimum tüketin, kahvaltıda tüketim demir eksikliğine sebep olabilir deniyor, aşırı değilse düzeninize devam aşırı ise azaltın
ggmom Cay demir emilimini azaltiyor kansizliga sebep olabiliyor ozellikle hamileyken icine limon da sıkarsanız acik cayin bu engellenir
Hazal93 Ben kahvaltıda içiyorum sadece bir iki bardak. Kansızlık yoksa sorun olacağını sanmam. Kahve pek sevmediğim için tüketmiyorum.
aezgi Cayı cok seviyorum bir rizeli olarak vazgecilmezim 😀 sabahları tahin pekmez yiyorum pekmez kan yaptığı icin öyle dengeliyorum diyelim😂🤣
MYstryy aezgi ya bende cok.seviyorum . Tabiki abartmamaya calisiyorum ama aksamda film keyfi yaparken caysiz olmuyor 😊
Ikrasltn aezgi ben doktoruma sordum kan yapması için pekmezi tahinle karıştırma kan yapmaz sana tatlı olarak döner dedi ama pekmeze limon sık ic kan yapiyor doktorum demisti tavsiye ederim 😉
Mihre MYstryy İnce bellimle içiyorum şu an😌 Demir eksikliğine sebebiyet verebiliyor sadece başkada zararı yok bu mükemmel lezzetin🌱
Duygu_pb Günde bir bardağı normal kabul edebiliyorlar bir eksikliğiniz yoksa. Bir de Demir ve kalsiyum içeren gıdaları vitaminleri çay tüketiminden 2 saat önce ya da sonra yapın ki emilimini etkilemesin