Hanimmm kızlar benim de 22 gün kaldı, bunaldım ettim derken az önce okuduğum postta bebeklerini kaybeden annelerin yazılarını okudum, şükür ettim, herkesin derdi ayrı tabi ama en azından bebeklerimizin sağlıklı olduğunu bilmek bile böylesine riskli bir süreçte büyük bir lüks diye düşünüyorum. Rabbim herkese şifa versin, derman olsun, sıkın dişinizi güzel günler pek yakında🥰🥰🥰