Ben de aynı durumdayım 34. Haftaya giricem yarın ama eğilip bişey alıp kalkmak ya da etek pantolon giymek abdest almak o kadar zor oluyor ki sanırsın rahmim patlayacak birde üstüne sıcak dayanılır gibi değil Allah razı olsun eşim garibim her işime koşuyor ama gel gelelim bulaşık çamaşır yine bana bakıyor eğilmek ya da bango kenarına göbek dayayıp iş yapmak benim aşırı canımı acıtıyo sanırsın yarım dünyayım kendimi yatakta sağa sola çeviremiyorum o kadar canım acıyor kalça ağrısı kasık ağrısı beni mahvediyo ama annelik biraz da bunlara göğüs germek değil mi diye kendi kendimi yatıştırıyorum ve sonra bebeği olamayan deneyip de çaresiz kalanlar aklıma geliyor yine de sabır diyip şükrediyorum