Esoo0698 valla bende her yediğimde vicdan azapları çekiyorum 40haftaya girmeme iki gün falan var artık eşim kızdı ye boşver iki gün var doğdu doğacak dedi kendime azap çektiriyorum hep onu yemeyim bunu yemeyim diye ama olmuyo hele kola resmen beni cezbediyo ☺️