Aada Kızlar bebekleriniz için hangi çamaşır deterjanını aldınız. Leke çıkarma özelliği olan özellikle. Çünkü çıkmıyor dediler. Bir de kaç derecede yıkanır çamaşırları?
sukayhanacar Aada almadım ama minoris almayı düşünüyorum bi de arkadaşım söyledi kitikate de bakmayı düşünüyorum deterjana.
Nidaabaserr Aada ben durunun doğal granül sabununu kullandım ilk yıkamasında 🙂 30 derecede yıkadım bütün çamaşırlarını da
1Anne_ Aada ben kendi deterjanimizdan kullanacağım bebeğimin kıyafetlerine çok az kullanacağım ama yumuşatıcısıni da bizim kullandigimzdan kullanırm
sukayhanacar Aada içeriğinde kimyasal olmadığı için deterjanların evet çıkması zor ama çıkmasın napalım nasılsa bi giydiklerini belki bi daha giyemicekler bez parçacı yenisi alınır öyle düşünmek lazım.
Boncukbeyinannesi Aada ilk zamanki lekeler bebekler yağlı süt aldığı için pek çıkmıyor. Zaten sürekli de üst baş değiştiriyorlar. Ben moms green bebek deterjanı kullanıyorum aynı zamanda doğal çamaşır suyu var lekeler için de onu ekliyorum
Nidaabaserr Aada lekeli değildi yeni aldığım kıyafetlerini yıkadım 😊 Lekeli olsa çıkarır mı bilmiyorum 🤷♀️
Ayca6868 1Anne_ ya bende kendi deterjamimizla yikadim etrafdakiler diuor alerji olur tekrar yikasammi bilmiyorum
Bellaaa 1Anne_ yumuşatıcı kendine bile kullanma kardeş. Kanserojen. Duru granül matik( sabun) mis gibi yapıyor. Mutlaka dene. Saglikciyim. Hakikaten yumuşatıcı olayinin tamamen bitmesinden yanayim💕🙏
ozgeya Aada Duru granül kullanıyorum. İlk zamanlarda olan lekeler genelde her deterjanla çıkıyor. Ek gıda sonrası leke çıkarıcı desteğe ihtiyaç başlıyor. Yani çıkmayacak bir lekeyse hiçbir deterjan leke çıkarıcı kullanmadan tek başına yeterli gelmiyor.
durununannesii ozgeya sulandırıpmı kullanıyosunuz makine giderlerini tıkadığıni söylüyolar kullananlar doğrumu
Aada Deletedmom320 biliyorum canım o sayfayı. Ama hem içeriği temiz hem de güçlü leke çıkaran yok sanırım
ozgeya Aada Babyme kullanıyorum leke çıkarıcı. Eğer çok çok ağır çıkmayacak bir lekeyse de babyme çamaşır suyu tozu.
[silindi] Aada ben şuan oğlumun kıyafetlerini onunla yıkıyorum sürekli kusuyo brgendim duru granul kullanyodum bayadır kusmuk lekesini bile çıkartmıyo makine eritmiyoda yıkıcak olsam eritip oyle koyuyodum roxy daha güzel
Deletedmom399 Aada ben ariel aldım. Henüz kullanmadım ama yorumları güzeldi. Deneyimleyip göreceğiz bakalım 😊
Superisiiiii durununannesii benim annem çoraba sardı içine attı kuyafwtlerin ne kadar doğru yaştı bilmiyorum ince çorabın içine sabunları koyup