Derya1231 beni ilk pozitif çıktığında gelip evde test yaptılar çünkü nişan yapmıştık ve herkes korona olmuştu herkesi yatırdılar beni eve yolladılar 10 gün evde limon kaynattım içtim sıktım içtim sarımsak yuttum çiğnedim yuttum soğan yedim zaten tat almıyorsun koku almıyorsun zor olmuyor sabah akşam nane limon özellikle ve sağlıklı beslendim meyve yedim bol bol ama öksürüğüm bir türlü geçmedi aksine beni daha çok zorlamaya başladı hastane ilgilenmiyordu başka ilçenin pandemi hastanesine sevkim yapıldı karaciğer enzim değerlerim uçmuştu yatışım yapıldı hem gebelik hem hastalık tetikliyor birbirini dediler ve tekrar test yapıldı artık hastaneye vardığımda atlatmıştım testim negatif çıktı yani evde atlattım