184 aradım sadece tat almama var diye virüs olunmuyor başka bir belirtin özellikle öksürük ateş nefes darlığı halsizlik gibi şikayetlerin varsa hemen ambulans gönderelim deid bende yok dedim bu aralar evde kal kendini takip.et sıcak şeyler iç ve bol bol su ve meyve tüket bizi tekrar bilgilendir şuanlık dr gitmene gerek yok dedi