Iremezgi sanırım aynı canım mutasyon vardı rabbim nasip eder inşallah sen içini ferah tut seni çok iyi anlıyorum eşime 3 kez hamile olduğumu söyledim sevinemedik yani bu da gider sanırım falan dedik inanır mısın 7. hafta da kalp sesini duymak için dorkora gittik (diğerlerinin kalp sesini duymak nasip olmamıştı) kendimi kürtaj olabilirsin dünyanın sonu değil diye ikna ederek gitmiştim ama kalp sesini duyunca tamm dedim bu defa olucak inşallah 🥰🥰